Kako močno je vaše spletno poslovanje?

Je vaše podjetje pripravljeno na konkurenco? Današnji potrošniki so navajeni spletnega nakupovanja in so zahtevnejši kot kdaj koli prej. Postavite si naslednja vprašanja, da ugotovite, kako dobro je vaše spletno mesto, in prenesite našo brezplačno e-knjigo, ki bo vašemu podjetju pomagala doseči naslednjo stopnjo uspeha v spletnem poslovanju.

Učinkovitost vaše spletne trgovine

Vprašalnik
Če na svojem spletnem mestu ne ponujate specializiranih možnosti mednarodne trgovine, lahko ta hitro rastoča oblika spletne prodaje spremeni razvoj vašega podjetja. Trgovci na drobno, ki so svojo ponudbo odprli za mednarodne kupce, so zvišali prodajo za 10-15 %, ta številka pa naj bi še naprej rasla.
Čeprav se morda zdi samoumevno, da vaše spletno mesto omogoča mednarodno nakupovanje in dostavo, tega ne smete prepustiti naključju. Kako? Priporočamo, da na svoje spletno mesto namestite pasico z opisom mednarodne trgovine, ki omogoča jasno vidnost pomembnih informacij. Strankam takoj sporočite, da lahko vaše izdelke kupijo v tujini.
Če se vaše spletno mesto ne prilagodi materinemu jeziku kupca je to velikokrat razlog za neuspešno prodajo. Več kot polovica kupcev (56 %) meni, da so prevedene informacije pomembnejše od cene, ko se odločajo, na kateri spletni strani bodo kupovali.
Poenostavitev plačila je eden najučinkovitejših načinov, kako zagotoviti, da stranke sprejmejo končno odločitev o nakupu. Skoraj vsi kupci (98 %) želijo imeti možnost plačevanja v svoji valuti. Sprejetje plačilnih možnosti, priljubljenih na določenih trgih, je lahko zelo pomembno in se po svetu zelo razlikuje. Na Nizozemskem na primer 56 % spletnih kupcev uporablja iDeal. Na Kitajskem ima več kot 300 milijonov kupcev svoje plačilne kartice registrirane v aplikaciji WeChat.
Čeprav morajo mednarodne pošiljke prepotovati velike razdalje, jih kupci želijo takoj - 1 od 10 EUR, porabljenih za mednarodno prodajo, gre za ekspresno naročilo. Kaj to pomeni za vas? Trgovci na drobno z možnostmi premijskih pošiljk rastejo 60 % hitreje kot tisti s standardno ponudbo.
Stranke nenehno skrbijo skriti stroški ali pristojbine, ki se lahko pojavijo pozneje. Carine in davki so lahko za mednarodne kupce neprijetno presenečenje, če jih ne plačajo vnaprej. Če ponudite možnost Plačana dostava in dajatve (Delivery and Duties Paid - DDP), se dajatve in davki zaračunajo vam, prodajalcu, kupcu pa je prihranjen ta dodatni strošek. Trgovci na drobno, ki ponujajo DDP, rastejo dvakrat hitreje kot tisti, ki tega ne počnejo. Med 20 največjimi DHL-ovimi strankami v E-Commerce-u jih 15 uporablja DDP.
Ljudje želijo preglednost naročil in možnost sprotnega spreminjanja podrobnosti. Z obveščanjem o dostavi lahko ponudite te možnosti. In to se splača. Odstotek prve dostave se poveča za več kot 15 %, če so na voljo obvestila o dostavi. DHL-ova storitev dostave na zahtevo pokriva 90 % vseh pošiljk iz e-commerce trgovine, obvestila pa so na voljo v več kot 45 jezikih v več kot 150 državah.
Če stranke vidijo celovit in uporabniku prijazen sistem vračil, so bolj navdušene in pripravljene zapravljati na vašem spletnem mestu. Lahko vračilo je med kupci zelo priljubljeno - 92 % jih bo v prihodnje verjetno kupovalo pri istem prodajalcu, ki ponuja to storitev. Vračila DHL so priročna: Stranke lahko pošiljke vrnejo na izbranih servisnih točkah ali se dogovorijo za prevzem ob izbranem času, od doma ali iz službe.
Kontaktni podatki

Izpolnite spodnji obrazec, da bi dobili svoje rezultate in prenesli našo informativno e-knjigo "Get Your Business Ready for Global E-Commerce Success.".

Rešite primer 8 + 5. To je namenjeno zaščiti pred robotsko zlorabo te oblike.