Pogoji in določila družbe DHL Express

Pogoji in določila družbe DHL Express

("Pogoji in določila")

Z naročilom storitev DHL se kot pošiljatelj ("pošiljatelj") v svojem imenu, v imenu prejemnika ("prejemnik") in vseh drugih strank, ki jih zanima pošiljka, strinjate, da vas ti pogoji zavezujejo.

"Pošiljka" pomeni vse dokumente, pakete ali druge predmete, ki so del enotnega prevoznega dokumenta in se lahko prevažajo na način, ki ga izbere družba DHL, vključno z letalskim, cestnim ali drugim prevozom. "tovorni list" vključuje vse identifikatorje pošiljke ali dokumente, ki jih ustvarijo avtomatizirani sistemi družbe DHL ali pošiljatelja, kot so etiketa, črtna koda, tovorni list, tovorni list ali dobavnica, ter vse njihove elektronske različice. Za vsako pošiljko velja omejena odgovornost v skladu s tukaj navedenimi pogoji. Če želi pošiljatelj pridobiti obsežnejše kritje, je treba zavarovanje dodatno plačati. (Za več informacij glej spodaj.) "DHL" pomeni katerega koli člana mreže DHL Express.

1. Carinjenje in skladnost s predpisi.

DHL lahko za zagotavljanje storitev v imenu pošiljatelja ali prejemnika opravlja naslednje dejavnosti: (1) izpolni vse dokumente, spremeni vse oznake izdelkov ali storitev in plača vse predplačila, davke ali druge obvezne dajatve, ki jih zahtevajo veljavni zakoni in predpisi (carine); (2) deluje kot pravi in zakoniti zastopnik pošiljatelja ali prejemnika ali imenuje carinskega posrednika za izvajanje izvoznega nadzora in carinjenja ter (3) pošlje pošiljko prejemnikovemu carinskemu posredniku ali na zahtevo na drug naslov, če to zahteva oseba, za katero DHL upravičeno meni, da je za to pooblaščena.

Pošiljatelj ali prejemnik mora družbi DHL zagotoviti vsa dodatna pooblastila, ki jih za carinjenje pošiljke zahteva veljavna zakonodaja.

2. Nedovoljene pošiljke.

Pošiljka je nesprejemljiva za prevoz, če:

  • vsebuje popolno strelno orožje, strelivo, eksploziv, eksplozivne naprave ali njihove vzorce, zračno orožje, replike ali imitacije strelnega orožja; ponarejeno blago; gotovino; izdelke iz plemenitih kovin (katere koli plemenite kovine); žive živali, prepovedane predmete ali ostanke živalskega izvora, kot je slonovina, človeške ostanke ali pepel, razsute drage ali poldrage kamne, konopljo ali njene derivate ali prepovedano blago, kot so narkotiki ali druge prepovedane narkotične snovi;
  • IATA (Mednarodno združenje za zračni promet), ICAO (Mednarodna organizacija za civilno letalstvo) ali druga ustrezna organizacija ga razvrsti kot nevaren material, nevarno blago ali prepovedane ali omejene predmete (nevarno blago) v skladu z ADR (Evropska uredba o cestnem prometu);
  • vsebuje druge predmete, ki jih DHL ne more varno ali zakonito prepeljati;
  • je naslov napačen ali ni ustrezno označen ali je embalaža pošiljke pomanjkljiva ali nezadostna za zagotovitev varnega prevoza pri običajnem ravnanju,
  • pošiljatelj, prejemnik ali katera koli druga stranka z neposrednim ali posrednim interesom v pošiljki je na katerem koli veljavnem seznamu sankcij navedena kot prepovedana ali omejena stranka.

3. Dostava in nedobava.

Pošiljke ni mogoče dostaviti po poštnem predalu ali poštni številki. Pošiljke se dostavijo na naslov prejemnika, ki ga določi pošiljatelj, vendar ni nujno, da se prejemniku osebno izročijo. Pošiljke, ki jih določi regija, se dostavijo v to regijo.

DHL lahko prejemnika obvesti o bližajoči se ali zamujeni dostavi. Prejemniku lahko ponudimo druge možnosti dostave, kot so dostava naslednji dan, dostava brez podpisa, preusmeritev ali prevzem na servisni točki DHL.

Če pošiljka ni sprejemljiva, kot je opisano v oddelku 2; je podcenjena za carinske namene; prejemnika ni mogoče razumno identificirati ali najti; ali če prejemnik zavrne dostavo ali zavrne plačilo dajatev ali drugih stroškov pošiljanja, si bo družba DHL v razumnih mejah prizadevala za vrnitev pošiljke pošiljatelju. Vračilo se opravi na stroške pošiljatelja. Če pošiljke ni mogoče vrniti, bo umaknjena iz prometa, opuščena, odstranjena ali prodana brez odgovornosti do pošiljatelja ali katere koli druge osebe. DHL si pridržuje pravico, da pošiljko uniči, če zakonodaja ali organi pregona ne dovolijo, da bi DHL pošiljko v celoti ali delno vrnil pošiljatelju, ali če je pošiljka kakršna koli vrsta nevarnega blaga.

4. Inšpekcijski pregled

DHL ima pravico, da zaradi varnosti, zaščite, carine ali drugih pravnih razlogov odpre in pregleda pošiljko brez predhodnega obvestila.

5. Stroški pošiljanja, carine in pristojbine

DHL-ovi stroški pošiljanja se izračunajo na podlagi dejanske ali volumetrične teže na enoto, odvisno od tega, katera je večja. DHL lahko pošiljko ponovno stehta in izmeri, da potrdi ta izračun.

Prejemnik bo morda moral pred dostavo pošiljke plačati dajatve in druge pristojbine, kot je navedeno na spletnem mestu DHL v državi prejemnici.

To vključuje uporabo DHL-ovega dobropisa za carine ali povračilo carin, plačanih v imenu prejemnika. Pošiljatelj plača ali povrne DHL vse dajatve in druge stroške za storitve, ki jih opravi DHL, ali stroške, ki jih ima DHL v imenu pošiljatelja ali prejemnika, če jih ne plača prejemnik.

6. Odgovornost družbe DHL

6.1 DHL-ova odgovornost v zvezi s katerim koli letalskim prevozom (vključno z dodatnim cestnim prevozom ali postanki na poti) je omejena v skladu z veljavno Montrealsko ali Varšavsko konvencijo. Če slednje ne veljajo, se uporabi nižja od naslednjih vrednosti: (i) prevladujoča tržna vrednost ali prijavljena vrednost ali (ii) 22 SDR na kilogram (približno 30 USD na kilogram). Ustrezni pragovi se uporabljajo tudi za vse druge načine prevoza, razen če se tovor prevaža izključno po cesti; v tem primeru se uporabljajo spodnji pragovi.

Pri čezmejnih cestnih pošiljkah je odgovornost družbe DHL v skladu s Konvencijo o pogodbi o mednarodnem prevozu blaga ("CMR") omejena ali omejena na manjšo od naslednjih vrednosti: (i) prevladujočo tržno vrednost ali prijavljeno vrednost ali (ii) 8,33 SDR na kilogram (približno 11 USD na kilogram). Te omejitve veljajo tudi za notranji cestni promet, razen če veljavna nacionalna prometna zakonodaja določa obvezno omejitev odgovornosti ali nižjo omejitev odgovornosti.

Če pošiljatelj meni, da zgoraj navedene omejitve ne zadoščajo, mora vložiti izjavo o posebni vrednosti in zaprositi za zavarovanje, opisano v oddelku 8, ali poskrbeti za lastno zavarovanje.

Odgovornost družbe DHL je strogo omejena na omejitve na kilogram, določene v oddelku 6, in samo v primeru izgube ali neposredne škode. Odškodnina za druge vrste izgube ali škode (med drugim za izgubo dobička, prihodkov, obresti, prihodnjih poslov), ne glede na to, ali je taka izguba ali škoda neposredna ali posredna, je izključena, tudi če je bila družba DHL opozorjena na tveganje takšne izgube ali škode.

6.2 Družba DHL si bo po svojih najboljših močeh prizadevala dostaviti pošiljko v skladu z običajnimi urniki dostave družbe DHL, vendar ti urniki niso zavezujoči in niso del pogodbe. Družba DHL ni odgovorna za nobeno izgubo ali škodo, ki bi nastala zaradi zamude, vendar je v primeru nekaterih pošiljk pošiljatelj lahko upravičen do omejenega nadomestila za zamudo v skladu s pogoji jamstva za vračilo denarja.

7. Trditve

Vse zahtevke je treba družbi DHL pisno predložiti v tridesetih (30) dneh od datuma, ko je družba DHL sprejela pošiljko, sicer družba DHL ni odgovorna. Za vsako pošiljko se lahko vloži en sam zahtevek, ki bo v primeru, da bo sprejet, predstavljal popolno in dokončno odškodnino za vso izgubo ali škodo v zvezi s celotnim zahtevkom.

8. Zavarovanje pošiljke

DHL lahko uredi zavarovanje za izgubo ali poškodbo celotne vrednosti pošiljke, če pošiljatelj pisno zaprosi DHL za zavarovanje, vključno z izpolnitvijo razdelka o zavarovanju na tovornem listu ali v DHL-ovih avtomatskih sistemih, in plača ustrezno premijo. Zavarovanje pošiljke ne krije posledične izgube ali škode ali izgube ali škode zaradi zamude.

9. Okoliščine, na katere DHL ne more vplivati.

DHL ni odgovoren za izgubo ali škodo, ki jo povzročijo okoliščine, na katere DHL nima vpliva. To med drugim vključuje električne ali magnetne poškodbe ali izbris elektronskih ali fotografskih slik, podatkov ali posnetkov; napake v naravi ali lastnostih pošiljke, tudi če so družbi DHL znane; dejanje ali opustitev dejanja osebe, ki ni zaposlena v družbi DHL ali z njo nima sklenjene pogodbe, na primer pošiljatelja, prejemnika, tretje osebe, carinskega ali drugega državnega uradnika; kibernetski napadi tretjih oseb ali druge grožnje v zvezi z varnostjo informacij; višja sila, na primer potres, orkan, nevihta, poplava, megla, vojna, letalska nesreča, embargo, nemiri, epidemija, pandemija, izgred ali stavka.

10. Pošiljateljeve izjave, jamstva in odškodnine.

Pošiljatelj se strinja, da bo preprečil, branil, odškodoval in razbremenil družbo DHL ter njene direktorje, zaposlene in zastopnike vseh odškodninskih zahtevkov, ki bi nastali zaradi pošiljateljevega neupoštevanja naslednjih izjav in jamstev:

  • je pošiljka sprejemljiva za prevoz v skladu z oddelkom 2 zgoraj,
  • pošiljka je bila pripravljena v varnih prostorih s strani zaupanja vrednih oseb in zaščitena pred nepooblaščenimi posegi do trenutka priprave, skladiščenja in dostave družbi DHL,
  • je pošiljatelj upošteval veljavne izvozne kontrole, sankcije, carinske zakone in predpise ali druge veljavne pravne zahteve in omejitve v zvezi z uvozom, izvozom, tranzitom ali prenosom blaga,
  • Pošiljatelj je družbi DHL prijavil vse nadzorovano blago z dvojno rabo ali vojaško blago, za katerega je potrebno dovoljenje vlade in je vključeno v pošiljko,
  • Pošiljatelj je zagotovil vse informacije, pooblastila, licence ali druga vladna dovoljenja in dokumentacijo za pošiljko v skladu z veljavno zakonodajo ali na zahtevo DHL ter potrjuje, da so vse informacije, pooblastila, licence ali druga vladna dovoljenja in dokumentacija, ki jih je zagotovil pošiljatelj ali njegovi zastopniki, resnični, popolni in točni, vključno z vrednostjo in opisom blaga ter podatki o pošiljatelju in prejemniku,
  • pošiljatelj je s posredovanjem osebnih podatkov družbi DHL izpolnil svoje pravne obveznosti glede obdelave in posredovanja teh podatkov, vključno z obveščanjem prizadetih oseb, da so osebni podatki, vključno s prejemnikovim e-poštnim naslovom in številko mobilnega telefona, potrebni za prevoz, carinjenje in dostavo.

11. Usmerjanje

Pošiljatelj se strinja z vsemi usmeritvami in preusmeritvami družbe DHL, vključno z možnostjo vmesnih postankov.

12. Veljavno pravo

Za vse spore, ki izhajajo iz teh Pogojev ali so kakor koli povezani z njimi, so izključno pristojna sodišča države izvora pošiljke, ureja pa jih zakonodaja države izvora pošiljke. Pošiljatelj se nepreklicno strinja s takšno pristojnostjo, če to ni v nasprotju z veljavno zakonodajo.

13. Veljavnost določb

Neveljavnost ali neizvršljivost katere koli določbe ne vpliva na veljavnost ali izvršljivost katerega koli drugega dela teh prevoznih pogojev.