Trajnostni razvoj
Kot vodilno poštno in logistično podjetje si prizadevamo povezati ljudi in izboljšati njihovo življenje. Prepričani smo, da je varovanje okolja sestavni del tega. Do leta 2030 bomo vložili 7 milijard evrov v čiste operacije, da bi do leta 2030 zmanjšali svoje emisije na manj kot 29 milijonov ton.
MISIJA 2050: NIČELNE EMISIJE
Svetovna skupnost si je zastavila cilj, da globalno segrevanje omeji na manj kot 2 stopinji Celzija. Kot vodilno poštno in logistično podjetje nameravamo poskrbeti za trajnostno poslovanje. Da bi logistično industrijo popeljali v trajnostno prihodnost, želimo do leta 2050 doseči ničelne emisije. To želimo doseči za naše stranke in skupaj z njimi.
NAŠ PORTFELJ TRAJNOSTNIH STORITEV IN REŠITEV GOGREEN
Čista goriva in tehnologije: Dekarbonizacija logističnih storitev z uporabo trajnostnih goriv in nizkoogljičnih tehnologij
Izravnava: Izravnava emisij ogljika s certificiranimi projekti za varstvo podnebja
Učinkovitost: Izogibanje emisijam ogljika z optimalno zasnovo dobavne verige in energetsko učinkovito tehnologijo
Krožno gospodarstvo: Zmanjšanje količine materiala, energije in odpadkov s trajnostno embalažo, recikliranjem in rešitvami za ravnanje z odpadki
DHL GOGREEN STORITEV
Danes vse pogosteje govorimo o okoljski trajnosti in poslovni odgovornosti. Ta tema je za nas pomembna že od leta 2008, ko smo prvič uvedli storitev DHL GOGREEN. To je globalni program DHL, ki vam pomaga nadomestiti emisije ogljika, ki nastanejo pri dostavi vsake vaše pošiljke, že za 0,10 EUR na kilogram (ali na pošiljko za pošiljke, ki tehtajo manj kot 1 kg). V imenu naših strank ta sredstva vlagamo v globalno pomembne projekte za izravnavo in nevtralizacijo škodljivih emisij.
SGS CERTIFIKAT
Z uporabo ogljično nevtralne storitve DHL GOGREEN boste prejeli uradno letno poročilo o izravnanih emisijah ogljika, ki ga izda SGS, kar dokazuje vaš odgovoren pristop k enemu od najresnejših globalnih problemov.
VAŠA KONKURENČNA PREDNOST
Partnerjem in strankam povejte, da uporabljate ogljično nevtralne rešitve, in na svojo spletno stran naložite certifikat, ki ga je izdala mednarodno priznana institucija - potrdilo o vašem odgovornem odnosu do narave, ki ga ni mogoče ovreči. Na ta način ne samo da navedete družbeno odgovorno stališče svoje blagovne znamke, temveč jo tudi postavite na višjo raven - izstopate od konkurence in strankam nudite dodatno motivacijo pri izbiri med primerljivimi izdelki ali storitvami.