On Demand Delivery

Stranke cenijo izbiro glede možnosti dostave, zato jim omogočite čim večjo preglednost in sledljivost s proaktivnimi obvestili o sledenju, kar bo spodbudilo zaupanje v vašo blagovno znamko in povečalo zvestobo strank. Če boste to storili pravilno, bo to za vaše podjetje izjemno donosno.

On Demand Delivery zagotavlja največje zadovoljstvo strank.

Vaše stranke bodo odslej svoje spletne nakupe prejemale, ko jim bo to ustrezalo in kakor jim bo ustrezalo. DHL On Demand Delivery (ODD) ponuja prejemnikom različne priročne in prilagodljive možnosti dostave. Z drugimi besedami, vaše stranke lahko izberejo, kdaj in kje bo DHL Express dostavil paket. DHL Express tako zagotavlja, da je dostava prav tako nemotena kot spletni nakup.

Kaj želijo potrošniki?

  • Največja prilagodljivost in priročnost.
  • Proaktivno obveščanje o naročenih pošiljkah z ocenjenim datumom dostave prek sporočil SMS ali e-pošte.
  • Možnost, da se odločijo, kako, kje in kdaj bo dostava opravljena, in sicer v času, ki jim najbolj ustreza.

Kaj ponuja DHL Express?

  • DHL Express ODD prejemniku omogoča prilagodljivost. Sami izberete, kje in kdaj bo pošiljka dostavljena.
  • Z ODD imate kot pošiljatelj možnost, da svoje stranke sproti obveščate o poteku pošiljke.
  • Prejemnik se na spletu odloči, katera možnost dostave mu ustreza.

Izkoristite prednosti spletnega sveta

DHL Express ODD izpolnjuje prilagodljive potrebe E-Commerce trga. Vaša stranka se lahko z nekaj kliki odloči, kje in kdaj želi prejeti pošiljko. DHL Express je edini ponudnik, ki to storitev ponuja v velikem obsegu. Dostava na zahtevo je na voljo v več kot 45 jezikih in 150 državah ter pokriva večino svetovnega trgovanja in spletne maloprodaje. ODD vam pomaga razlikovati spletno trgovino od konkurence, povečuje spletne konverzije in izboljšuje uporabniško izkušnjo.

Zadovoljne stranke? Uporabite dostavo DHL na zahtevo!

Ko bo vaša pošiljka predana družbi DHL Express, bo prejemnik takoj prejel sporočilo SMS in/ali e-pošto z ocenjenim datumom dostave. Sporočilo vsebuje povezavo do sistema ODD, do katerega lahko preprosto dostopate s pametnega telefona, tabličnega računalnika ali računalnika.

  • Z ODD se lahko stranke same odločijo, kako, kje in kdaj bo njihova pošiljka dostavljena.

  • Na dan dostave prejemnik prejme še eno sporočilo SMS in/ali e-poštno sporočilo, da natančno ve, kdaj lahko pričakuje paket. Če ne bomo obveščeni o spremembi naslova dostave, bomo pošiljko dostavili na prvotni naslov.

  • DHL Express s pomočjo SMS-sporočil in e-pošte zagotavlja, da prejemnik vedno ve, kdaj bo njegova pošiljka dostavljena. Prilagodljive možnosti dostave pomenijo tudi manj vračil za vas kot pošiljatelja.


KAJ JE ON DEMAND DELIVERY?

ODD je storitev, namenjena zmanjšanju števila neuspešnih poskusov dostave in izboljšanju izkušnje prejemnika, s tem pa tudi zmanjšanju s tem povezanih emisij ogljika. S sporočili SMS in e-poštnimi obvestili boste stranke obveščali o predvidenem času dostave.

KOMU JE NAMENJENA STORITEV ON DEMAND DELIVERY?

ODD storitev je primerna za posameznike in podjetja, ki delajo od doma in prejemajo pošiljke na dom. To lahko vključuje domačo pisarno ali poslovalnico, pa tudi servisne inženirje, ki se lahko odpravijo na pot z materialom za popravila takoj, ko je dostavljen.

PREBERITE NAŠE TEDENSKE POSLOVNE NOVICE

Pridobite informacije in nasvete, ki jih potrebujete, da kar najbolje izkoristite mednarodne poslovne priložnosti.